HTML

Utolsó kommentek

  • WMKAG: "A cigánykérdést csak karhatalommal lehet megoldani." (2008.04.09. 22:15) A nyolcadik
  • arch: "Nem szeretnem allitani, hogy egy cigany sem bunozo, de ne tessek ma' hulyenek lenni. Nem csak ok ... (2008.04.09. 19:25) A nyolcadik
  • arch: "nem tünt volna fel a fidesz ugyanugy komcsi eszméket vall, és annak idején ők sem tettek semmit a... (2008.04.09. 19:19) A nyolcadik
  • blavitsky: Mindenki fasisztoid? En "8-ban" eltem evekig, es csak a ciganyokkal nem volt bajom. Sot. Szinte cs... (2008.04.09. 19:13) A nyolcadik
  • Kampfer: Dinin! :) Üdv! Hááát, alföldi kötődésű gyerek volnék, így Kunsági, DVCS, Fűzvölgyi régebben. De... (2008.04.09. 18:17) A nyolcadik
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • WMKAG: "A cigánykérdést csak karhatalommal lehet megoldani." (2008.04.09. 22:15) A nyolcadik
  • Tzimisce: Épp most olvastam valahol szintén, hogy az Opera mellett lebilincselték. Szemét dolog, de azt tudo... (2008.04.09. 02:50) Áldatlan kötés

Linkblog

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

A nyolcadik

2008.04.08. 15:06 AlmásBide

Budapesten nem szeretik a cigányokat. A politikai döntéshozók, az ingatlanfejlesztők és a polgármesterek.

Nagyon nem korrekt, de  igaz, hogy a  VIII. kerület a köznyelvben a romákkal zsúfolt, sötét, lepra, kurva negyed. Még.
Mert Józsefvárosban a kerületfejlesztés és romapolitika huszárvágásos megoldása: az ingatlanozás.
Ha 2 évvel ezelőtt valaki vette a bátorságot egy nyóckeres sétára, akkor tudja, hogy krúdys, józsef attilás, táncsisos táblákkal díszített, valamikori óbudai hangulatot idéző földszintes házsorokról és szecessziós remekekről szólt a kerület. Lerobbanva. Persze.
Most a Bajkál-tó mélységére hajazó gödrök, és teljes dózer.
Dübörög a  22 hektáros  mega- ingatlan beruházás ami termeli a földből 3 hét alatt kinövő falanszter és lakótelep ötvözeteket.
A tervek szerint 300 lakásos társas-monstrumok, üveg, aszfalt mindenütt.
Park sehol, zöldtető sehol, játszótér sehol, szökőkút mutatóban.
Arról mély hallgatás, hogy romakérdés címen kitelepítik a cigány családokat, akikkel az elmúlt 30 évben nem tudtak mit kezdeni. Még hátrébb: a kínai/arab negyedbe. Na onnan tessék küzdeni a szegregáció ellen.

Klasszikus gettósítás.

A VIII. kerület SZDSZ-es polgármesterét megkérdezhetné már végre valaki, hogy a Corvin- Szigony project nevezetű nagy kaszán mit nyernek a roma lakosok?! 

Volt még arról szó,hogy megtartják a klasszikus épületeket és egy filmforgatásokra kiadható, „kölcsönözhető”, szórakoztató negyedet alakítanak ki. Csak akkor maradtak volna a műemlékek, a 10 családos házak, no meg a romák.

Apropo műemlékek.
Egy környékbeli vállalkozó, jó önkormányzati hátszéllel állította, hogy mind vissza lett minősítve. Nem műemlékekről csak műemlékjellegű épületekről volt szó. Bontás. Legálisan.

A környéken lakók arról panaszkodnak, hogy a folyamatos építkezésben évek óta nyelik a téglatörmeléket.
Úttakarítás semmi. Portalanítás semmi. Közbiztonság semmi. Parkosítás, ugyan már.
A ” project”  honlapján új Párizst, új belvárost, európai szintű életminőséget emlegetnek.
Az építkezéseket szemmel tartók szétlopott alapanyagokat, nívótlan kivitelezést, tipikus magyar módit.

Ez a zsebre dolgozás, a kerületfejlesztés,  és a cigánykérdés megoldása. Ebben az országban. Kérem szépen.

221 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://almasbide.blog.hu/api/trackback/id/tr46416841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amir.Temur 2008.04.09. 09:57:14

Mi az?
- Fekete pötty a Holdon?
- Cigány a Holdon.
- Kettő fekete pötty a Holdon?
- Kettő cigány a Holdon.
- Sok fekete pötty a Holdon?
- A megoldás.

Peppone Botazzi 2008.04.09. 09:58:23

Egyik politikai erő sem meri ezt felvállalni. Látjátok egy sima zászlóból (Árpád-sáv) véres szemű náci lett mindenki aki már izzítja is a kremót. Jó ehhez kellett a sok gyökér, aki kocsikat gyújtogat, de mondjuk az is kellett hogy ezeket a demonstrátorokra tereljék. Mindegy.
Szóval nem fogja ezt politikai erő felvállalni, itt egyszer nálunk betelik a pohár és akkor elkezdünk ütni, de akkor már késő lesz. Nem kéne ezt megvárni sem a cigóknak sem de nekünk sem, mert ha ezek a feszültségek egyszer kiszabadulnak akkor ez nagyon véres lesz. Az pedig nagy hiba lenne.

mbd 2008.04.09. 09:58:53

"Még hátrébb: a kínai/arab negyedbe. Na onnan tessék küzdeni a szegregáció ellen."

Tehát, ha a romákat a kínaiakkal és az arabokkal költöztetjük egy negyedbe, akkor az szegregáció? Vagyis Szerinted a borzalmak netovábbja, hogy romáknak arabokkal és kínaiakkal kellene együttélniük? Nem vagy Te egy icipicit rasszista? :D

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.04.09. 10:01:26

Én VIII. kerületi vagyok, megkérdezném a kedves cikkírót, ő hol él, hol nőtt fel. Én a VIII. kerületben jártam általánosba, a bátyám és a két öcsém is. A Tisztviselőtelep, a VIII. kerületi palotanegyed megmarad, a lerohadt épületekkel pedig már nem lehet mit kezdeni, ki újítsa fel? Az önkormányzat? Azért, hogy újra lelakják? Hogy felszedjék a frissen lerakott parkettát és azzal fűtsenek télen?
Kedves Almásbide, Te hol laksz? Óbudán?

Peppone Botazzi 2008.04.09. 10:02:16

Dinin: csendőrség kéne mint régen, kakastollas. Hangoskodok este az utcán? Oda jön oszt pofánver. Nem tetszik és hőbörgök? Kapok mégegyet. Nem kérdez üt. És utána lehet menni panaszkodni, a verés már megvolt és meg is lesz legközelebb. Ebből tanulna itt mindenki, és nem feltétlen csak a cigányok.

Kampfer 2008.04.09. 10:05:57

Peppone!

Nem jön ez ide magyarázkodni! Ez akkora gyökér, hogy maga sem fogja fel! Qrvára köze sincs a valóvilághoz! Életáben nem lakott a közelében sem cigány, de valamit ide kellett böffentenie!
Az meg a lehető legrosszabb alternatíva, ha mindazt vérkomolyan is gondolja, amit leírt... Akkor tökmindegy, mit mondanál neki...
Nem volt ez off, az Árpádsáv nem jelent semmi rosszat! A Turul sem! Magyar és kész... Egyébként a cigányoknak szellőjük sincs róla, mit is jelentenek ezek, fel sem ismernék! A zsidók és a szadesz állt neki gyalázni ezeket a magyar jelképeket, a kolompár csak talált egy fogást ezek révén! Nekem továbbra is a magyarságot és a történelmet jelentik. Mai terminológia szerint egy büdös náci vagyok! Hát jahh, semmi gond! Akkor az vagyok! :)
Epikurosz! Dinin!
Egyetértünk! :( Sajnos ez a helyzet, ahogy leírtátok! Szlovákia lenne a példa!
Üdv!
Kampfer

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.04.09. 10:09:10

Peppone: egyetertek. Kurvara a mindenre jogunk van, de nulla kotelessegunk orszag lettunk.

A legszanalomra meltobb, hogy mindig van legalabb egy politikai part, aki ha valaki cigany szot fingik a tv-ben, egybol teljes melldongetve kiall a nacik ellen. Nem az, hogy kiallna, hogy bazzeg, nyugi emberek, kitalaltam egy megoldast.

Nem. Pillanatnyi ot perces mediaszereplesekre valtja a nemzetben erlelodo komoly konfliktusok eloszelet. Semmit nem kezdenek vele.

Se a szocik, se a fidesz, senki. A csurka meg a jobbik - valjuk be, bohocok. Politika helyett a cirkuszban van a helyuk.

En csak egyet nem ertek. Miert nem jon egy uj part, aki azzal kampanyol, hogy igy meg igy oldja meg a cigany kerdest. Siman megkapna a 40-50%-ot, mert ilyen kurvara tele van mar minden dolgozo, becsuletes, ciganyeltarto, terrorizalt, megkeseredett ember toke ezzel a mocskos ingyenelo, allamilag szarrafinanszirozott, szep szoval be nem illeszkedo reteggel.

horgany 2008.04.09. 10:13:52

Én arra gondoltam alapítanék egy pártot.nem ígérgetek, csak tenném a dolgom.de sajna csak az kapna bármit ha én lennék hatalmon, aki fizet adót.
a többinek sajna kuss lenne.szavazójogot sem adnék .

toxikus 2008.04.09. 10:13:59

röviden és tömören: a cikkíró hülye:D

Kampfer 2008.04.09. 10:17:43

Dinin!

Azért nem jön ilyen új párt, mert nincs egy politikus sem, aki vezetne egy ilyen pártot! Tuti nyernének!
De! Abban a pillanatban, ahogy egy ilyen párt meghirdetné a programját, kapásból jönne az AI (amnesty), a zsidószervezetek, az eu és minden egyéb nemzetközi fos szervezet, hogy akkor ez lesz, meg az lesz! Eddig tartana a demokrácia! Sok magyar akarná, de a külfdöldi szalonbuzik nem! Legalább az a görény tomlantos nem jártatja tovább a pofáját!
Magyarul, talán el sem jutna odáig a párt, hogy indulhasson legálisan a választásokon. De tételezzük fel, hogy megnyerik! Még kormányt sem alakíthatna, még el sem mondhatná első törvényjavaslatát, a külföldi gazdasági oligarchia úgy nyírná ki Magyarországot, mint a papírkutyát! Nem kéne ide sem repülő, sem tank, sem tözérség, mégcsak bomba és rohamcsapatok sem! Egyszerűen kivonnák a tőkét, a forint és a tőzsde összeomlana, a gazdaság megroppanna. S máris tálcán lenne előttük egy ország, ahol utána segélyek és rendfenntartás címén azt tennének, amit csak akarnak!!! Ennyit jelent az a kibaszottul qrvanagy demokrácia "európai" értelmezése! Szóval ez így ebben a helyzetben esélytelen!
Kampfer

Hózentróger 2008.04.09. 10:20:36

Kampfer!

Kozgazdasz-e vagy? Eleg jol leirtad, hogy mi lenne, teljesen egyetertek. Kurvara pengeelen tancol az orszagunk, es nem csak ebbol a szempontbaol. Itt tiz even belul, de lehet, hogy sokat mondtam, annyira ossze fog dolni minden, hogy ehendoglunk. Mindenki, kiveve persze egy bizonyos reteget.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.04.09. 10:22:10

kampfer, nem hiszem. Nezd meg, par eve osztrakiaban is nyert a szelsojobb. Es mi volt? mindenki rinyalt, meg fenyegetozott, aztan elkussolt.

Szerintem egy ilyen part, tekintsunk most el a nacis, kiirt, kinyir, szappan stb, dolgoktol, ha normalis programmal lepne fel, nyerhetne, es vegre is hajthatna.

Nem az kene, hogy ciganyellenes part, meg le a ciganyokkal. nem. Hanem valami szocialis part, ami a szocialis halot rakja rendbe. Es erre kene helyezni a hangsulyt. Ha valaki nacizna, azt beperelni, mert ugye ez mindenkire egyarant vonatkozna. ciganyra, romara, magyarra, szlovakra.

Okosan meg lehetne ezt csinalni. Aztan, hogy a hulyebb ember ugy vonna le a tanulsagot, hogy ciganyellenes, az mar az o dolga.

Mit szolsz, alapitunk egyet?

dzsoni 2008.04.09. 10:23:43

Mondjuk tényleg nem kéne mást csinálni, mint munkához kötni minden támogatást, persze ez érintene sok "ártatlant" is, de az a tapasztalatom, hogy a környezetemben levő normális emberek, ha nehéz helyzetbe kerülnek is kereseik a kiutat és nem a segélyből élést tervezik. Szóval csak csendben mosolyogva ki kéne húzni a pénzt alóluk, ennyi.

kLa · http://majmok.blog.hu 2008.04.09. 10:25:43

Ha kiszalad az autóm elé egy cigánygyerek, megölnek érte. Ha iskolában neveletlen, megveri a tanárt, akkor a tanárt eltanácsolják. Minden cigányre fejenként 10 jogvédő jut, akik minden ilyen és hasonló esetekben elmagyarázzák, hogy ez nem a cigányok hibája, hanem az egész társadalomé, bla bla, a média pedig álszentül hallgat arról, hogy már megint cigányok rongáltak, verekedtek, gyilkoltak, stb. Mondjuk ki: van ez a népcsoport, akik segélyekből élnek, mennyit is kapnak? 70? 80? (Bocs, most nem volt kedvem utánanézni) Havonta. Plusz még gyerekenként röpködnek a 10 ezrek, egy cigányember simán megél a farkából. Élősködnek az országon, megfélemlítik a körülöttük élő embereket. A cikk írója nem hiszem, hogy a nyolcadik kerületben lakik, elég egyszer utazni a 99-es buszon.
Tisztelet a kivételnek, mintahogy magyarból is van aki lop, erőszakol, gyilkol, cigányból pedig van, aki tisztességesen él, úgy neveli a gyerekét is, le a kalappal előttük.
Kövezzetek meg, hogy súlyos előítéleteim vannak és rasszista vagyok, ez van. Sajnos ez a tapasztalatom.

blacklord 2008.04.09. 10:26:47

Azért érdekelne, hogy az itt nyilatkozó emberek nagy része cigányként milyen messze jutott volna. Ha már az iskolában (már ha egyáltalán eljutsz a közösbe) kiközösítenek, mert barnább a bőröd, bármi eltűnik, a te táskádat kutatják át, ahhoz, hogy ugyanazt megkapd, mint mi, legalább kétszer annyit kell (kéne) tenned... Nem azt mondom, engem is raboltak ki már cigányok, és vertek már meg minket a Leövey Klárában játszott gimis kosármeccs után - szóval nem lebegek a rózsaszín fellegekben azért, mielőtt még elindulnátok ebbe az irányba.
Úgy általánosságban, sok probléma megoldásához nem árt egy icipici empátia is.
Hadriamnak és társainak: A zsidózást meg felejtsétek már végre el, ilyet csak frusztrált, az élet más területén teljesíteni képtelen ember tesz.
Igaz, hogy sokkal könnyebb habzó szájjal acsarkodni egy népcsoport vélt világösszeesküvése ellen, mint a saját életetekben, a saját környezetetekben tenni valamit azért, hogy jobban menjenek a dolgok. Kisebbik rossz? Miért, az átlag magyar ember mennyire jó fej? Kakaóscsigát nyom minden reggel a kezedbe és elmond két Miatyánkot a lelked üdvéért, ha elmész mellette? De most komolyan, van nektek egyáltalán agyatok?
A többi intelligens cigánypusztítónak: ha csakis az anyagi oldalról közelítjük meg a kérdést, szerintetek ha Magyarország elkezdené a cigányokat tömegesen deportálni, munkatáborba zárni, ne adj isten jó SS-módra "végmegoldani", az vajon mi jót tenne a gazdaságunknak? Nem lehet, hogy az összes befektető kivonulna, kizárnának az összes nemzetközi szervezetből, neadjisten még Amerika is elkezdene minket, jó háborús fegyverzeti tesztövezet híján, egy pár bombácskával meghinteni?

Kampfer 2008.04.09. 10:27:06

Fugazi!!!

Üdv! :) Neeem, véletlenül sem. Mégcsak "értelmiségi" sem vagyok. Egyszerű technikus, két szakmával és technikusvizsgával. Mikroelektronikával és telekommunikációval foglalkozom. Egy lenézett és kirekesztett, kihasznált és átvert réteg tagja vagyok, egyszerű melós. De (azzal ellentétben, amit a kormány és a libsik rólunk gondolnak) szeretek tájékozódni, olvasni, a problémák mögé nézni és nem hiszem el az ostoba demagóg szövegelést egyik oldalnak sem, nem nézem a buzi szutyoktévéket és van politikai elképzelésem és véleményem. És azt gondolom, hogy jelen pillanatban nemcsak gazdasági, de politikai értelemben is qrvára ki vagyunk szolgáltatva...
Üdv!
Kampfer

blacklord 2008.04.09. 10:27:22

h_maki: hogy mi bajuk is lenne az elkülönítéssel? Hmm, lássuk csak... A palesztinoknak vajon miért rossz?

Szabó Pál 2008.04.09. 10:29:06

Ki telepít ki kit? Vegyük már észre, így működik az annyit dícsőített piac! Az állam/önkormányzat nem avatkozik be, sőt eladogatják az önkormányzati bérlakásokat. A magántulajdonosnak meg nem éri meg, hogy 30ezres lakbéreket szedegessen be az itt élő szegény családoktól. Lakópark, négyes metró. Kinek tetszik, kinek nem. Két éve elég sok utat is rendbe tettek a kerületben.

Peppone Botazzi 2008.04.09. 10:30:20

Nem a pénzt kéne kihúzni alóluk, hanem megnézni hogy kinek adjuk oda. Kapjon segélyt aki tanul, dolgozik és van mire támogatni.
Ezt is vizsgálni kéne, nem csak engem amikor 120 ezer fölött válaszolok. Meg nem csak az oktatás kéne megszűrni, meg az egészségügyet, hogy csak arra menjen pénz akire érdemes. Itt is át kéne venni ezt a szemléletet, aki lébecol az dögöljön éhen.

Eresem 2008.04.09. 10:31:09

A mai Corvin - Szigony Project helyén a 30-as évek elején még tehenek legeltek, a mai Illés utcában még látható az a földszintes ház ahol a nagyszüleim a tejet vásárolták. Talán nem sokan tudják de Józsefváros nagyrésze a Duna egyik holtágára épült, amit homokkal töltöttek fel anno. Ennek azért van jelentősége mert ez volt az egyik oka, hogy a jelenleg elbontásra kerülő házak nem lettek a 60-as évek végén lebontva.
Ha visszatérünk a 30 évek végéhez akkor azt találjuk, hogy az erősődő ipari termelés miatt felmerülő mind több bérlakás igény kielégitésére került beépitésre a terület. Sajnos többnyire rosz minőségű és alacsony komfortú lakásokkal. A lakók nagy része az ipari munkásságból került ki.
Csak az érdekesség kedvéért jegyzem meg, hogy a korábban épült Mávag kolonia még a mai napig is jobb állapotban van és bár fürdőszoba sehol sem volt, de minden lakáshoz külön mellékhelység tartozott, ami ezekben a házakban ritkán volt meg.
Az ötvenes évek végén amikor a csepeli cigénytelep felszámolásra került az ottani cigány lakosságot telepitették át a kerületbe. A terv az volt, hogy az Illés utától a körútig a Baross utca és az Űllői út között a rossz minőségű házakat elbontják és a helyére épitett panelházakba telepitik a lakosságot. Sajnálatos módon a fent emlitett sajátosságát a talajnak kihagyták, emiatt többlet költségek keletkeztek és az ápitkezés megállt a Szigony utcánál, illetve a Práter utca és a Baross utca között valósult meg. Közben emberek éltek majd félévszázadot úgyhogy változtatási tilalom volt, aléducolták a házakat stb. A rendszerváltás utáni elbocsájtások, illetve a lakásfentartási költségek megemelkedése miatt az egyre szegényebbek költöztek a kerületnek ebbe és a Magdolna negyed részébe. Visszajöttek a másik lakótelepen (pl Újpalotán lakást kapottak is akik a magas távfétési számlákat nem tudták a nyugdijból kifizetni).
Véleményem szerint Józsefvárosnak két égető gondja, hogy minnél több adófizető polgárt tudjon a kerületbe csábitani és ehhez ez a project nagyon jó, hiszen közlekedés és egyéb szempontokból nagyon jó helyen van (nem mindenki akar órákat tölteni az utazásokkal), a foghij telkek beépitése nem hozta meg ezt az eredményt mert a közbiztonség nagyon rosz (Lsd Köris u), a másik még nehezebb mert egy döntésképes önkorményzetra is nagy szükség lenne. Jól látták az előttem irók, hogy a testület megbénult még a honlapját sem képes 2006 óta megcsináltatni.
Én kimondottan örülök a Palotanegyed megújuló házainak, a Futó utca átváltozásának, nem hiányolom a "kifa" (kint van a francba) wc-és, a falból is s@r folyik házakat.

dzsoni 2008.04.09. 10:31:27

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de azért nekem nem jó érzés, amikor a környező országokba, ahol jelentős magyar kisebbség él, megerősödik a nacionalista (populista) párt. Szóval csak csínján meg normálisan, mert ez nagyon nehéz ügy; sajnos, itt egész más színezete van a nemzeti szónak, mint nyugaton :(

Legyen munkához, iskoláztatáshoz kötött a segély. És mint az a tanárverő meg tanárt tamponnal megdobáló és utána tv-ben hőbörgő (az apuka) meg kisgyereket kővel megdobáló, gyereket agyonverő, halálra éheztető egyedek vagy csak az utcánkban kocsifeltörésből és lopásból élő cigányok esete is mutatja, ezt a helyzetet nem lehet finomkodva kezelni. És bazira szeretnék én is Audit meg Mercit, de úgy látszik, ehhez rossz helyre születtem :):D

Hózentróger 2008.04.09. 10:34:25

Kampfer:

Korrekt! Egy rugora jar az agyunk, nagyon ugy tunik.. ;-)

gádzsó 2008.04.09. 10:35:22

mondjak egy érdekes adatot? 2007-ben 100 gyermekszületésből 60 roma volt. kezdjétek tanulni a roma nyelvet

Kampfer 2008.04.09. 10:35:41

Blacklord!!!

Na befoghatod!!! Más területen teljesíteni képtelen? Anyukádnak szólj be bakker!!! 30 éves koromra összegüriztem magamnak egy lakást, 31 évesre összehoztam egy használt kocsit. Két szakmám van, technikumom, saját pénzemen, szabadidőmben tanultam angolul, ennek köszönhetem mostani munkámat s egy jobb fizetést. Tartozásom, hiteleim nincsenek, megtakarításom van. Persze mindezért volt, hogy hétvégeket meg hétköznap estéket robiztam végig!!! Szóval te ne lúzerezzél le engem bazdmeg!!! És qrvára ne hidd el a faszkalap médiának, hogy csak az gondolkodik így, aki sikertelen és lúzer! Az gondolkodik így, aki látja a helyzetet maga körül és még képes a gondolkodásra!!! Javaslom neked is, hidd el segít! S neked mitől van nagyobb agyad te szerencsétlen? Azt is megvárnád, amíg az asszonyt is elkérnék tőled, mert épp qrhatnékjuk van? Hülye...
Kampfer

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.04.09. 10:36:15

blacklord: csak hogy tudd, igen nagy szarbol, es szinte 14 eves koromtol szinte teljesen magamtol ertem el, fuggetlenul, hogy nem cigany csaladbol szarmazok. Az utolso kibaszott bicigliert, cipoert, farmerert meg kellett dolgoznom. Ugy mentem egyetemre, hogy nem volt osszesen 20.000 ftom. Es az otthoniaknak sem volt.

Most meg elarulom neked: muszaki diplomam van, programozokent dolgozok es eleg komoly penzert. En is elkurhattam volna, feladhattam volna. Valaszthattam volna a lopast, faszverest, de ahelyett olyan osszegekert dolgoztam, amin ma mar csak szerencsere rohogok.

Szoval ne legyen az a szavad jarasa, hogy szegenyek, de kurvanehez nekik, es aki itt utalja oket az mind mercis aranyifju... Mert ez marhara nem igy van.

Jah, ez eme kuzdelmem folyaman, ami az eletem, nem egyszer talalkoztam ciganyokkal. -3 bicaj, -4 pecabot, +2 elveres, nem egyedul (4+), mert ahhoz gyavak... hirtelen ennyi a merlegem.

Peppone Botazzi 2008.04.09. 10:36:58

blacklord: kiközösítenének? DE MIÉRT??? Mert esetleg verekedek, lopkodok, verem a tanárokat?
Átkutatnak? DE MIÉRT? Neadjisten megelőzik a bajt a rossz tapasztalatok miatt????

Előítélet?Én azt mondom tapasztalat...
Én sem sétáltam az utcán és egyszer csak a fejemhez kaptam, hogy bú bakker, hisz én utálom a cigányokat mert csúnyák. Nem, valahogy a tapasztalatok során kialakult.
Valahogy összevonták a sulinkat egy olyan sulival ahova főképp cigányok jártak.
Véletlenül elszaporodtak a lopások, állandóan verték a magyarokat, terror volt. Pl napköziben nem esett jó tanulni, és amikor a felügyelő a házit kérdezte és elmondta valaki akkor azt szünetben összeverték.
Talán emiatt utálom őket.
És baromira leszarom, hogy meddig jutnak, fel is fordulhatnak, mit törődjek én velük? Megkapják az adómat így is...

b 2008.04.09. 10:37:37

addig ovjuk, dedelgetjuk, tamogatjuk oket, amig:

1. valaki(k) neki nem all(nak) modszeresen kiirtani oket (mert hogy ez az elet rendje)

2. ugy a fejunkre nonek, hogy ok lesznek tobbsegben, akkor pedig futas az orszagbol

cigánypukk 2008.04.09. 10:40:23

Egyszer ki fog pukkanni a cigány-lufi, és akkor senki sem fog fasisztázni, senki sem fog siránkozni csak szenvedni...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.04.09. 10:42:16

bezony. en sajnos nem tudtam ravenni az asszonyt, hogy huzzunk innen a gecibe. De azert igyekszem ugy elni, hogy akar honapok alatt elhuzhassak innen, ha nagyon eldurvul a helyzet. Mert itt lesz valami, de nemsokara. Vagy vilagmeretuen - hiszen mar tul van a fold szaporodva, ideje egy vh-nak - vagy lokalisan.

blacklord 2008.04.09. 10:43:56

dzsonival már sokkal inkább egyetértek - én se adnék alanyi jogom támogatást. Egyrészt, ahogy ez a hozzászólások nagy részéből látszik, a "többségi társadalommal" igencsak ellehetetleníti a normális viszonyt, másrészt meg az integrációjukat is segítené. Ha segélyt akarnak, végezzenek érte heti 40 munka közmunkát - "there is no such thing as a free lunch".
DE ezzel együtt viszont ki kéne dolgozni programokat (mennyivel hasznosabb módja lenne ez a pénz elköltésének...), hogy aki akar, tudjon tanulni és a munkaerőpiac hasznos tagjává válni. De a legfontosabb talán pont a példaképek kérdése lenne. Igenis meg kéne mutatni nekik, hogy vannak társaik, akik orvosok, ügyvédek, mérnökök lettek, hogy ez milyen életet tesz lehetővé számukra, és hogy ezért mit kellett nekik tenniük. Kb. úgy kéne ezt súlykolni nekik, célzottan, mint ahogy a kormány (mellesleg a Fidesz-kormány is) magyarázza mindig épp aktuális programját, és hogy az miért kurva jó nekünk (óriásplakátok, tévé-rádió reklámpercek, stb).

dzsoni 2008.04.09. 10:45:07

Peppo,
én is ezt mondtam, munkához kötni a segélyt, nem a teljes eltörlést

Blacklord,
:) na pontosan ez az a demagóg duma
nem végmegoldásról volt szó, az a baj, hogy azt szeretnénk, hogy dolgozzanak? :D tanárként nem álltam másképp a cigány-nem cigány gyerekekhez. A sokadik kezit csókolom, én itt se voltam, lecke nincs, könyv nincs, szemrebbenés nélküli egyéb hazugságok után viszont már másképp álltam. Nagyon nehéz megoldást találni.
Nyilván van, akit ártatlanul sújt az előítélet. Cigányként hova jutottunk volna el? Akárhova. Egy csomó támogatás, ösztöndíj van nekik. Csak érdekes módon nem élnek vele, mert nem érdekük tanulni, dolgozni, mert így is jól elvannak. Más mentalitás, más hozott dolgok - csak az a baj, hogy erre még rá is játszanak.

blacklord 2008.04.09. 10:49:11

Peppone Botazzi:
pont erről beszélek. Ez az egész olyan, mint a tyúk meg tojás. Valakinek valahol meg kell törnie a kört, különben örökké tart. Ő részben azért is lop, mert a saját környezete és logikája ezt diktálja: úgyse lesznek jó jegyei, úgyse veszik fel gimibe, akkor valami más módját keresi az érvényesülésnek. Nekem is voltak rossz tapasztalataim. Jó eséllyel még lesznek is. De ha az ember mást se tud csinálni, mint ezeket hajtogatni és gyűlölködni, akkor ebből nem lesz kiút. Mi vagyunk az értelmesebbek (átlagban, különben még lenáciznak...), nekünk van gazdasági és politikai hatalmunk, mi tudunk tenni valamit. Ők, bár a felszínen úgy tűnik, hogy terrorizálnak, valójában az égvilágon semmilyen perspektívával nem bírnak.
"És baromira leszarom, hogy meddig jutnak, fel is fordulhatnak, mit törődjek én velük?"
Pontosan azért törődj velük, mert különben nem látnak más alternatívát, mint azt tenni, amit most tesznek. Ez ilyen egyszerű.

Peppone Botazzi 2008.04.09. 10:49:23

dzsoni:"nem végmegoldásról volt szó, az a baj, hogy azt szeretnénk, hogy dolgozzanak"

Hát pont ezaz, nekik ez pont olyan armageddon, mint a nácik végső megoldása a zsidóknak :D:D:D:D

Demerol 2008.04.09. 10:49:25

Kedves blacklord!

Szerintem elég komolyan félreértesz valamit. Véleményem szerint az embereknek nincs alapból, már a születésünktől fogva előítéletünk a cigányokkal szemben. Ezt az előítéletet, utálatot a cigányok hosszú évek kemény "munkájával" (vagy inkább hozzáállásával, életvitelével) vívták ki maguknak.
Én nem vagyok szélsőjobb gondolkodású és nem is kívánom politikai síkra terelni a témát, de ez egy megoldandó probléma. Rövid időn belül meg is kell (európaian) oldani, mert az országon és a külföldi megítélésünk alapján már látszanak a negatív jelek.
Egyébként javaslom, aki túrázni akar egy kicsit, menjen ki nyugodtan a 2. kerület, Hüvösvölgy közelében van egy diplomata terület. Mellette tákolt viskókban önkényesen a telekre költöztek a cigányok. A bűnözés megszaporodott, a kábítószert a frissen felújított játszótereken adják az iskolából hazamenőknek. Ez nem titok, ezt még a tanárok is tudják. A rendőrség és a diplomaták sem tudnak velük mit kezdeni. Paraziták. Az is érdekes, hogy ezeken a helyeken az egyetlen hely, ahol a gyerek biztonságban tanulhat, az az egyházi iskola. Mindenki oda szeretné járatni a gyerekét. Már mindegy, már vallásos is lesz, csak ne kelljen cigányokkal együtt iskolába járni a gyereknek.
És ezekről nem az iskola tehet és nem a tanárok, hanem maguk a cigányok! Ez kellene végre észrevenni.

blacklord 2008.04.09. 10:51:16

Kampfer kis virágszálam, a zsidózásról beszéltem...

Peppone Botazzi 2008.04.09. 10:51:54

blacklord:"Ő részben azért is lop, mert a saját környezete és logikája ezt diktálja: úgyse lesznek jó jegyei, úgyse veszik fel gimibe"

És akkor ezt most hagyjuk, szegény áldozatoknak? Tanuljon. Több mint százezret lehet támogatásként kapni ha tanul. Most szeressem őket mert a környezete azt diktálja hogy lopjon? És békéljünk meg vele? Hát basszus szó nélkül a Dunába lövöm nem hogy még szeressem ezeket a bűnözőket.

blacklord 2008.04.09. 10:55:49

Ha esetleg utóbbi magyarázatra szorul: megértem, hogy sok ember cigányozik - legtöbbünknek már volt negatív tapasztalata velük
De a zsidózást, na, azt nem tudom megérteni, és arra mondom, hogy a frusztráltak legjobb hobbija.

cs1 (törölt) 2008.04.09. 10:55:52

Kóka legutóbbi dumáját olvastátok? Valami olyasmi volt benne, hogy vissza kell venni a szociális juttatásokból mert nem jut szegény cigányoknak...

Vazz... akkor az a magyar aki a munkából (ld. adó és TB fizetés ezerrel) kihagy néhány évet, hogy hasznos tagot (aki adófizető lesz) szüljön (mialatt a másik fél ugyanúgy dolgozik mert el kell tartani a családot és ki kell fizetni a lakáshitelt mert lakni kell valahol) az ne kapjon szociális juttatást (gyed, CSP) ... csak, hogy többet kapjon az a szegény cigány aki zsákszámra szüli a sérült gyerekeket (direkt sérültre gyártja) akik garantáltan nem lesznek hasznos tagjai a társadalomnak.

Neki mindegy, ha omlik az ország elhúz az egész bandájával együtt valami megelebb éghajlatra, az országnak meg annyi, mert nem lesz aki eltartsa.

Robbanni fog a bomba. A gyerekeink már jobban teszik ha szépen nyelveket tanulnak és elhúznak külföldre.

eszedhol? 2008.04.09. 11:02:21

"valamikori óbudai hangulatot idéző földszintes házsorokról"

Bocs, de ez nagyon durva. Hol volt ilyen a nyócban szerinted? Max. a tisztviselőtelepen, de az sem "valamikori óbudai hangulat".

Bocimaster 2008.04.09. 11:03:28

Folyamatosan no a ciganysag letszama, es ezzel egyutt a nem dolgozo ciganyok szama is. Kozben csokken a magyarsag, ergo egyre kevesebben tartanak el egyre tobb embert. Ugyanez a helyzet nyugdij teren, egyre kevesebb dolgozo tart el egyre tobb nyudijast.
Azt hiszem mindenki szamara vilagos, hogy ez a rendszer nem tarthato fenn sokaig. Elobb-utobb csunyan meg kell nyirbalni a szocialis halot. Akkor mi lesz? Tobbet kell lopniuk? Akkor lesz itt csunya vilag.

Kampfer 2008.04.09. 11:04:56

Blacklord!

Többek közt én is erről beszéltem! Ne jöjjön már nekem senki azzal a kiqrt előítélet dumával! Én sem úgy születtem, hogy gyűlöltem a cigányokat (nem a romákat), és gyűlöltem a zsidókat!!! Francokat! Tapasztalat... Amit meg érzek, az utóítélet és nem előítélet! Apám telkét simán feltörték ezek a mocskos szar férgek! Közös ugyan a belső helyiség, mégis minden ablakot bevertek! A rendőrök mondták, hogy cigánybanda, mert néhányukat megcsípték és a jegyzőkönyv szerint 54 betörést ismertek be! Kultúrálatlan, alkalmazkodásra, civilizációra nagyrészt képtelen szemét szarházi nép! Ennyi...! Ugyanaz velük a gond a szlovákoknál, szlovéneknél, horvátoknál, magyaroknál. Ennyi nép nem lehet mind hülye!
A zsidókkal néhány egyéb mellett pedig az a bajom, hogy a politikai és gazdasági hatalmukkal kőkeményen visszaélve agresszív ideológiával ráerőltetik a magyarságra a nekik megfelelő sajátos "toleranciájukat"! Egyébként pedig egy eléggé intoleráns és arrogáns népség...! A politikájukról meg elég annyit tudni, hogy a demszkáj, horngábor, gusztostalan és suchmann nevek fémjelzik... És akkor még kaddish-t a parlamentbe mi? A Turulmadár miatt meg náci vagyok, itthon Magyarországon? Hát egy nagy büdös lófaszt most már ezeknek! Ha nem tetszik nekik ami itt van, húzzanak el a picsába! Nem fognak hiányozni!
Kampfer

blacklord 2008.04.09. 11:09:10

Demerol: az embereknek igenis van erős ellenérzésük alapból - így működik minden előítélet, mindenhol a világon. Elég, ha valaki 3 cigányos sztorit hall, hogy utána már más viselkedésű legyen. Emlékszem még rá, valamikor óvodás koromban voltam egy esküvőn, és az épületen kívül valamiért játszott egy cigány kisfiú. Nagyon untam magam, úgyhogy elkezdtem vele játszani. Tök jól elvoltunk, egészen addig, amíg ezt a jelenetet egyszercsak meglátta pár felnőtt az esküvő résztvevői közül, akik odarohantak és pánikszerűen elmenekítettek engem onnan. Ezek apró dolgok, nem annyira észlelhetőek, mint az, hogy elrabolják valakinek valamijét, stb, de összeségében azt a képet alakítják ki bennük, hogy úgysincs esélyük. Valaki az utóbbi években írt egy "cigányszimulátort", azt hiszem, az indexen is volt róla anyag. Amolyan kaland-játék-kockázat stílusban volt megírva, és kb. a reális kimenetekkel. Csak 5 percig próbálnátok ki, talán kicsit jobban megértenétek, hogy miről beszélek.
Tiszteletem azoknak, akik önerőből oda jutottak, ahova. De azt ne felejtsétek el, hogy titeket az anyagiak hiányán túl nem akadályoztak folyamatosan és tevőlegesen az előrejutásban - ha keményen dolgoztatok, ha odatettétek magatok, tudtatok érvényesülni. A legtöbb ember nem húzodott el előletek ösztönösen, a rendőr üdvözlésképp nem kevert le egy hatalmas pofont (ilyet is láttam már nem egyszer, élőben) a családotok-barátaitok nem hülyéztek le folyamatosan, hogy "ugyan már, minek csinálod ezt, gyere, megyünk inkább kirámolni egy boltot"... Pont azt mondom, hogy nem a többség utálata és még erősebb kirekesztése, hanem a jó irányba haladó kisebbség hathatósabb támogatása az előre vezető út.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.04.09. 11:18:50

"a családotok-barátaitok nem hülyéztek le folyamatosan, hogy "ugyan már, minek csinálod ezt, gyere"


Aham. Anyam, apam elvallt. Apamnak, aki egy piszok zsido - viselkedese alapjan - kb. az volt a gyerekneveles, hogy: anyad hulye, nagyanyad hulye, te hulye vagy, miert tanulsz, menj el inkabb: hentenek, peknek, komuvesnek stb, attol fuggoen, hogy eppen milyen slagerszakma jart a fejeben. Csupan azert, hogy ne kelljen azt a rohelyesen keves gyerektartast kiperkalnia.

Tovabba ez jott az apai nagyapamtol, apam nojetol, apam testverenek nojetol folyamatosan.

Nem kell itt annyira peldazodni ezekkel, mert hidd el, mindket oldalon fellelheto ugyanaz a szituacio, az aranyifjutol a csoro, csalad es egyeb dolgok altal akadalyozott gyerekig.

Meg egy kerdes, blacklord, a pofont lekevero rendorhoz kapcsolodoan: vertek mar meg teged ciganyok azert, mert magyar vagy? pedig ilyen is van am... akar meg 14 evesen is.

falusi 2008.04.09. 11:22:28

Cs1! ezt én is olvastam. Felháborító! Én dolgozok, a cigány meg jól él. De Kóka szerint még mindig nekik kell adnunk. Hát adjon a sajátjából. Osztogassa azt, ne az én adómat!
"cigány aki zsákszámra szüli a sérült gyerekeket (direkt sérültre gyártja)" Egy mentős ismerösőm mesélte, hogy a fél éves Oláh Rajmundka már 63% rokkantnyugdíjas és arra is felveszik a pénzt...
És amit érzek az nem rasszizmus, hanem tapasztalat alapján szerzett érzések. A cigányokról felsorólt dolgok pedig tények! Ők csak elvesznek a közösből és a magánból, de belerakni sose fognak!!!! ( Tisztelet a kivételnek, már , ha van ilyen)

Jano 2008.04.09. 11:24:10

Demerol

Az egyházi iskolákról csak annyit, hogy az én nagyobbik gyermekem is ilyenbe jár. Itt is vannak cigányok bőven. A különbség annyi, hogy itt (konkrétan a piaristáknál) az első komolyabb balhénál elküldik a gyereket. Mivel nem állami fenntartásúak, megtehetik és meg is teszik. Mindezt a közösség védelme érdekében, jogosan. Aki ide akar járni, megtanul beilleszkedni és viselkedni. Érdekes módon a legtöbbnek sikerül, ha nem is mindenkinek.

één 2008.04.09. 11:24:32

A cigányok sajnos tönkreteszik a többség életét!

Két példa ami velem történt:
1.-a moziban ülünk, kb 80 néző. bejön 4 cigány ( a kövér, vastagláncos fajta). A filmet végig beszélték rendes beszédhangon, mintha otthon a nappaliban lennének. Elhangzott egy-két bátortalan pisszegés, de ugyan ki mer ezekre rászólni? Négyen tönkretették 80 ember szórakozását.
2.- a IX kerületben, újépítésü környék, Tűzoltó utcánál hatalmas új játszótér. A környéken még van egy-két putri. A játszótéren a sehány éves (kb 6) gyerek rászól a lányomra, hogy szálljon ki a hintából mert ő akar hintázni. A feleségem közli, hogy még egy kicsit hintázunk, várjon egy kicsit. Erre a gyerek közli hogy azonnal takarodjunk, mert szól az apjának és az mindenkit megver!
Lakjon velük együtt aki akar. Ha nem tudnak beilleszkedni menjenek vissza ahonnan jöttek!

NUKLEÁRIS SZELEKCIÓ

Kampfer 2008.04.09. 11:25:32

CS1!

A kóka "verseny-siker-csalóvagyok" jános dögöljön meg! Szerintem ez az a lény, akit kompromisszumok és kérdések nélkül azonnal a Dunába kellene géppuskázni! A mondataival, elképzeléseivel, elveivel és tetteivel kellene kitörölni ebből a szerencsétlen orszából!

Valaki korábban írta, hogy szegény dzsipóknak milyen rossz, mikor már elsőben is kinézik őket...
Nos, elsőben már annyira szocializált, hogy természetesnek veszi azokat az ősközösségi, sátorlakó közösségi viszonyokat, szabályokat, amibe 6-7 éves koráig beleszokott, hisz óvoda ugye nem játszott. Már kisiskolás korában elkülönül agresszívebb és antiszociális magatartásával, a tanulás iránti abszolút érdektelenségével. Ha van is benne ilyesmi, általában a "családi" környezet gyorsan kineveli belőle! Innen pedig egyenes az út az évismétléshez (ugye kedves magyartalan féregnyúlvány bálint...), majd a lemorzsolódáshoz, s utána a teljes útvesztéshez! A példám személyes tapasztalat, a '80-as években osztályközösségünk "vendége" volt egy ilyen szénnébuktatott pulya, aki aztán 15 éves korában a kormányőrök kezében végezte, mikor a hülyegyerek egy politikus mergáján kezdte a vandálkodást... Szóval esélyekről, szándékokról ennyit...
Középsuliban viszont volt egy roma évfolyamtársam, akit annyira érdekeltek az elméleti megoldások és a műszaki informatika, hogy az egyetemen végezte. El is végezte, azóta már lelépett innen, családot hátrahagyva persze...
Egy volt kolléganőm roma létére és családja nagy részének megvetése ellenére még a szar pénzért is melózott, megcsinálta a tetőhibás házát, s addig nem nyugodott, míg fel nem állt a porból! Bár csak 8 általánost végzett, folyamatosan munkában van, legutóbb, mikor küldött nekem mailt a házról és a kertről készült képekkel épp egy továbbképzésen volt. Nem egyszerű az élete és a családjával szakítania kellett! S mégis ezt választotta. 5 évig dolgoztunk együtt! Az alatt az idő alatt egy atrocitás, rossz szó nem érte, pedig volt köztünk néhány szélsőségesen is gondolkodó kolléga! Mégcsak panasz sem lehetett!!! Jah, persze az önkormányzatnál sosem volt segélyért, fizuelőleget kért a cégnél, amit megkapott. Elgondolkodtató???
Üdv!
Kampfer

blacklord 2008.04.09. 11:28:32

Dinin - igen, vertek már meg (ld. első hozzászólásom). De nem annyira, mint amikor két totál normális, jólszituált magyar srác ütött le heccből a Gellért-hegyen, a XI. kerben - odajöttek, hogy "te, ez és az a hely hol van?" Elmondtam nekik, majd mikor mentem volna dolgomra, valamelyik megfogta a karomat - és a következő dolog, amire emlékszem az az, hogy a földön fekszem és folyik a vér az arcomról. Sok más ember is képes köcsögségre, ez gondolom nem új dolog.
Engem is ért már tőlük rossz, és egészen biztos, hogy sok embert még nálatok is több rossz ért. Ezzel együtt, lévén, hogy már nem élünk Kr. e. 200-ban, a nép kiirtása és a föld felsózása már nem opció. Jobbat kell találni, és az nem a gyűlölet erősítése (abból van elég defaultból is).

blacklord 2008.04.09. 11:31:59

Dinin, bakker? Van neked róla fogalmad, hogy a zsidóknak mit jelent a család egyáltalán? Kb. ötször fontosabb, mint az átlag magyar embernek... Áh, feladom, reménytelen.

Winston007 2008.04.09. 11:32:53

En zsido szarmazasu vagyok, felvallalom. 8. keruleti es ciganyokkal jartam az elso harom osztalyt. Na ott sikerult oket megutalnom. Es nem voltam se kirekeszto veluk, meg semmi, baratkozni probaltunk veluk de ok csak verekedni akartak.

Szegyen , hogy a kerulet errol lett hires.

Peppone Botazzi 2008.04.09. 11:35:08

Blacklord: lehet hogy téged is a tapasztalat alapján mentettek ki a cigó gyerektől.
Amúgy meg ők sincsenek akadályozva anyagiakban. Annyit segélyeznek össze mint sokunk fizetése, plussz még a betörések. Nézz meg egyszer egy ilyen hatásvadász riportot, amikor a buzi kermédia feketefehér képen azt mutatja hogy félmeztelen cigó gyerekek játszanak a porban szomorú zenére. Utána megszólal a szülő, azért a cigi mindig ottvan a kezében, azért a kocsma előtt csak gyűlnek segély után.
Tudod ha az én lányomat erőszakolta volna meg és gyújtotta volna fel, vagy az én apámat rángatták volna ki a kocsiból akkor onnantól kezdve lámpavasra akasztanám fel mindet, még a terhes cigót is keresztülszúrnám szamurájkarddal, nemhogy elnézzem nekik, hogy jajj de nehéz körülmények között élnek. Maguknak teszik azzá, és tőlünk szedik hozzá a pénzt.
Szóba kerültek itt a liberálisok, nos én sem bírom őket, bár sok kérdésben liberálisnak vallom magam, csak a magyar liberalizmus meg a liberalizmus nem ugyanaz. Ennek ellenére a Gusztos Pétert én személyszerint mint embert és politikus sokra tartom, a pártját már nem.

kingy 2008.04.09. 11:37:54

örülök, hogy itt még ennyi optimista van, hogy mi az én véleményem?

- az egész cigánykérdés irreverzibilis folyamat
- elkéstünk, sokan vannak, szervezettek, hatalmas politikai és "erkölcsi" (pff) hátszéllel.
- a folyamat megy tovább, és nagyon csúnya világ lesz itt.
- aki tud, menjen ebből az országból.

gettósítás, "saját megye"? ez olyan, mintha egy lezárt, steril dunsztosüvegben akarnál penészt érlelni... ők belőlünk élnek, az élteti őket, hogy a magyarokkal keveredve legyen mit felélni.

Peppone Botazzi 2008.04.09. 11:40:40

De élünk Kr.e. 200-ban, az emberi természet nem változik, az az uniós rózsaszín maszlag el fog tűnni. Jönnek a nemzetállamok újra és az emberi természet és ösztön felülkerekedik időről időre körforgásszerűen. A történelem ezt bizonyítja.
A zsidózást is szét kell választani, nincs semmi bajom az izraelita vallásúakkal, sőt tisztességes jóravaló emberek. Azonban ha üzletileg kartellesednek akkor már oda odabasznak, és az már veszélyes, akár arab, akár zsidó, akár kínai, mert a saját érdekeinket védeni kell. Pl amikor Simon Perez kijelenti, hogy fel fogják vásárolni Budapestet, na akkor azért ökölbe szorul a kezem, de ha kínai mondta volna akkor is.
Amúgy ezt most nem hergelésként mondom, de a zsódóknál rasszistább nincs a világon, ha megszeretsz egy lányt és el akarod venni, akkor nem teheted meg, ott te kirekesztett leszel és hasonlók. Rasszizmus minden nemzetben van, szerintem természetes ösztön a MI és a TI különválasztása.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.04.09. 11:51:05

kampfer: bkvblogban is van mar mai ciganyos tortenet...

szegeny ciganyok, mindenhol csak bantjak oket.

de az biztos, hogy az almasbide az fasz egy csako lehet.

Peppone Botazzi 2008.04.09. 11:53:36

Mert a BKV is egy náci cég, nem ad nekik ingyen bérletet...

Kampfer 2008.04.09. 11:53:58

Winston!!!

S látod? Nem is Rólad van szó, amikor a zsidókérdést emlegetik! Egy volt kollégám mondotta volt, de már itt a neten is olvastam zsidóktól, hogy nekik ártanak leginkább az ilyen horngáborok, gusztostalanon meg a kókák, mert az ő nevükben fröcsögik a szart! S ebben azért lehet is valami! Mit bánom én, hogy ki mit vall, vagy hányadik generációjában volt, vagy nem volt zsidó... Nem kérdés! A gondolkodás és a tett a kérdés!
A cigánykérdés sem faj kérdése! Egy életmód, egy felfogás kérdése, ami megvetendő. S ezt az életmódot jobbára cigány nemzetiségűek folytatják (nem csak ők persze, ebben Lordnak igaza van), de jobbára ők! Na ezért kellene egyébként konzekvensen fellépni és ha megtiltunk minden negatív, akkor meg kell tiltani a pozitív diszkriminációt is! De a kókáknak nem kéne kegyelmezni...!
Üdv!
Kampfer

Dezsőjóska 2008.04.09. 11:54:15

A tisztelet, a tolerancia két irányú. Vagyis annak kéne lennie. Ha a másik félben nincs me, akkor nem jár neki! Angliában is kezdenek rájönni, hogy a kibaszott elfogadásnak az lett az eredménye, hogy kijuggattak egypár busztetőt!
Itt is fel kéne kormányszinten ismerni, hogy ha valaki nem akara asszimilálódni, akkor ki kell telepíteni olyan helyre, ahol nem kell neki!

Peppone Botazzi 2008.04.09. 11:56:55

A nagy toleranciával meg elfogadással oda fogunk jutni mint Franciaország az arabokkal, a németek a törökökkel az angolok a pakikkal. A nyakukra nőttek és nem tudnak tenni ellene. Áramlanak ezek be európába mi meg megtűrünk minden szart...

Lehoczki Viktor 2008.04.09. 11:59:53

Fociztam együtt cigány gyerekkel, ritka rendes srác volt. Mindenért megdolgozott az életben. Soha nem volt gond vele. Ő az egyedüli cigány akit személyesen ismertem és nem tudok rosszat írni róla.
Nagypapáméknál volt néhány cigány család, akik vályogházakat építettek, kosarat fontak. Gyönyörűen dolgoztak, csodálatos kézügyességük volt. Szívesen vásárolt tőlük a faluban mindenki.
A szocializmus alatt 70-es években a putriszerű viskóikból átköltöztették őket újonnan épült, parkettás, wc-s, fürdőszobás házakba (ingyenkapták). Ekkor elkezdődött a lejtmenet.
Eltüzelték a parkettát, eladták a szanitereket.
Pár hónap alatt a ház majdnem úgy nézett ki, mint ahonnan jöttek. Édesanyám tanító volt. Ingyen megkapták a cigányok az iskolai kezdőcsomagot (füzetek, könyvek, ceruzák, tollak, tornafelszerelés), mamámnak kellett kivinni. Csak a cigányok kaptak ingyen iskolai kezdő csomagot.
Segített nekik? Nem. 2 nap múlva nem volt a cigány gyerekeknek semmi abból, amit kaptak. Féláron eladták és a szülők már mentek is a kocsmába.
1993-ban 3 hónapig voltam munkanélküli, nem kaptam 1 forintot sem az államtól.
Most az általam megtermelt érték 60%-át elveszi az állam. Cserébe még annyit sem kapok, hogy az utca le legyen aszfaltozva, ahol lakok.
Ellopták a telefonom, feljelentést tettem. Azóta sincs a rendőrségtől hír róla.
Az utcában pár házzal odébb egy este cigányok elloptak néhány ruhát, meg hasonlókat. Már a rendőrséget sem hívtuk ki. Úgyse történik semmi a 14-éven alúliakkal. A villamoson saját szememmel láttam, ahogy az idősebb cigány a szemével irányítja a purdét, hogy hogyan lopjon mások táskájából. Kicsit odébb áltam az ajtóban így leszállás előtt még mertem szólni, hogy mindenki vigyázzon az értékeire. Szerencsémre gyors vagyok a futásban, különben megjárhattam volna.

Nem hiszem, hogy előítéletes lennék. Nekem már lehet megalapozott ítéletem róluk.
Ha valamely állítás kb. 90%ra igaz, akkor már szerintem lehet általánosítani.
Kevés kívételtől eltekintve, szerintem igénytelen, ostoba, arrogáns, ingyenélők a cigányok.

A megoldás szerintem az, ha senki sem kap Magyarországon segélyt, aki nem végez közmunkát.
Nem kaphat senki családipótlékot, aki nem járatja rendszeresen általános iskolába a gyerekét.
Az ingyenes oktatás nem kötelező. Iskola kötelezettség van, de nincs előírva, hogy hogyan végezze el valaki az általános iskolát. Azokat, akik bántalmazzák a többieket vagy nem engedik őket tanulni és ezáltal előrejutni az életben ki kell zárni az iskolákból és magántanulóknak kell lenniük. Fizessenek magántanárt, akik nem tudnak beilleszkedni.
Ingyenes lakhatást, stb. szintén nem kaphat senki, csak ha bizonyítani tudja, hogy van munkája, nem volt 5 évig visszamenőleg semmi rendőrségi ügye és nem rúgták ki fegyelmivel.
2004-es adat szerint Magyarországon minden magát cigánynak (roma) valló személy nettóban 26.000 forintba került havonta az államnak.

Én nettó befizető vagyok, amióta dolgozom (1993). Még a lakás vásárlásomhoz sem kaptam támogatást. Még sosem kaptam táppénzt sem. Semmiféle állami támogatásra sem vagyok jogosult.

Aki engem rasszisztának nevez azt én fogom feljelenteni rágalmazásért.

Kampfer 2008.04.09. 12:01:42

Dinin!

Megyek, meg is nézem majd! :) Hát jahh... Ez az almagyerek valóban sötét egy gyökér! Pontosabban ez a posztja egy nagy demagóg rakás szar! A retektévében meg az átévén biztos bejönne...! S ez a buzi libsikormány is örülne neki...! Vagy esetleg a tótávé...! Az úgyis imád belerúgni a magyarokba...
Kampfer

Peppone Botazzi 2008.04.09. 12:06:08

Tóta az egy ritka nagy köcsög tényleg :D

Lehoczki Viktor 2008.04.09. 12:06:39

Az a gond Magyarországon, hogy a pártok felismerték, hogy az állampolgárságot kapott külföldiek és cigányok olyanok, hogy választások előtt egy kis koncért cserébe irányíthatóak.
AZ MSZP már ki is használta az előző választások alkalmával ezt a lehetőséget.
Fix 300.000 db szavazatért egy párt sok mindenre hajlandó a szavazóknak (kb. 5%-os parlamenti küszöb).

faxniska 2008.04.09. 12:13:49

Én, Alulirott Faxniska, a tegnapi óta szeretem a cigányokat!!!

S teszem ezt mindazért, mert tegnap fényes nappal, betörtek hozzám, kiraboltak, gyakorlatilag elvittek mindent a lakásomból, amit nem tudott vagy nem akart, azt összetörte, zúzta...mindezt napközben, a többi lakó szemeláttára...Hosszas győzködés után tudták/tudtuk meg csak a lakóktól, hogy igen!!! egy cigánycsapat volt. Nem mertek rájuk szólni, de a rendőröket értesitették, és természetesen engem is. A látvány kedves blogtársak...a látvány!!!!!!! Ha azt mondom, hogy az első félórában a sokktól nem tudtam megszólalni, csak bőgtem és átkozódtam!!!!!!!!!!!!!

És megszületett bennem a gondolat, igen én szeretem a cigányokat... és pont.

Mert ők okosak. Egy világot tudtak manipulálni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De nem megyek ilyen messze. Egy országot, annak minden vezetőjét.
Bármit tehetsz te kis szerencsétlen átlagpolgár, nem lesz igazad sosem.
Élheted a kis nyamvadt életedet, gürizhetsz, fizetheted a részleteidet. És itt kaptam észbe!!!!
Én szaros magyar, úgy eladósodtam, hogy mig élek ki nem kecmergek az adósok bűvköréből. Tehát én nem kellek senkinek. Velem nem tud mit kezdeni a sok űberliber. Én kussolni fogok világéletemben, mert foggal- körömmel ragaszkodom a munkámhoz, az életemhez.
Bezzeg a cigány, az nincs mihez ragaszkodjon.Az manipulálható. Bármiért eladná a lelkét/voksát/.

Megvilágosodtam! Én egy földhöz ragadt, lelkiszegény kretén vagyok!!!

Ők bezzeg szabadon szárnyalhatnak, még ingyen kapnak szárnyravalót is!!!!

Hát, kedves blogtársaim, lehet ezért tűrik meg őket nagyjaink? Lehet ezért néznek el nekik mindent? Mert rájuk, velük lehet számolni? Lehet ezért óvják, védik őket?


De...azért megnézném a pofáját annak a cigánybérencnek, akinek felnyomják a lakását, akkor hogyan védelmezné azokat????

Peppone Botazzi 2008.04.09. 12:22:51

faxniska: ez brutális. Az idegtől vagy egy hónapig meg sem tudnék szólalni, de a szomszédik is faszok. Hogy nem tudnak kihívni egy járőrt????
A rendőrök mit mondtak?Lesz valami eredmény?
Amúgy még szerencséd, hogy szereted őket, mert ha rosszat írnál rájuk akkor náci lennél, csak hogy tudd...

Kampfer 2008.04.09. 12:29:13

Faxniska!

Ugyanez játszódott le a telkünkön. Amit nem vittek el, összetörték. Bizonyítottan cigányok voltak!
Nézd, felindulásomban azt szoktam gondolni, hogy igen, a marhavagonok, az Einsatzgruppe-k, a gettók és lágerek, a dunapart lenne a megoldás. Aztán be kell lássam, hogy mindez csak az okozat. Annak az oknak az okozata, ami a parlamentben szó nélkül tűri, hagyja és kihasználja mindazt, amit leírtál! Tehát azt hiszem néhány vagon tényleg jó lenne! De oda azt hiszem nem ezeket a gyökereket kéne beterelni...! Ha nem lenne nekik itt melegágy, ne félj, húznának innen s nem is szaporodnának, mint valami szar baktérium...!
Üdv! Lelkierőt és kitartást Neked! Sajnálom!
Kampfer

faxniska 2008.04.09. 12:30:02

Peppo!
A rendőrök jöttek szinte majdnem rögtön. Megvigasztaltak, hogy ne reménykedjek, majd fizet a biztositó. Nem bántom a szomszédokat, ők féltek, de legalább a kukucskáló mögül intézkedtek.

A rendőr azt mondta, hagyjam abba az átkozdást, cigányt nem éri.

naaaaaaaaaa.. szeressük a cigányokat!?!?!?!

és szitok, és átok, és szitok és átok!!!!!!!!!!

pityipalkó 2008.04.09. 12:30:39

üdv mindenkinek!
miért van az, hogy a cigányok az én (bocs, az adófizetők) pénzemből folyósított segélyt egy-két nap alatt elisszák a kocsmában, és utána szintén tőlünk lopnak? nekem meg már hónap elején számolgatnom kell, hogy hónap végén is jusson a béremből arra, hogy, ha meccsnézés közben meg szeretnék inni egy sört, akkor meg tudjam venni? én miért gondolkozok előre? a cigány miért nem? azért mert ő gátlástalanul lop utána én meg nem tenném meg akkor sem, ha földönfutóvá válnék? erre nem magyarázat a hátrányos helyzet. énis voltam már gödör alján, és még mindig nem vagyok kint belőle, de akkor sem a beletörődés és a mások általi segítségnyújtásra várás a fő csapásirány. hú ez kemény ez a mondat.. :)
mérhetetlenül fel vagyok háborodva, és el is vagyok keseredve. rossz vége lesz ennek...

faxniska 2008.04.09. 12:34:00

Kampfer, ez a vagonosdi nem rossz ötlet, de a pártolóikkal együtt!!

Na most megint liftezik a gyomrom, az szent! Kitartok...

Peppone Botazzi 2008.04.09. 12:36:15

ezért kéne rendszeresíteni egy sörétest minden szomszédnál, csak az a baj, hogy a lelőnénk akkor előszednek minket, hogy aljasul fajgyűlölő szándékkal lelőttük szegény cigányt, és gyűlöletbeszédért hiszen cigánybűnözés nem létezik meghurcolnának egy ország előtt.
Faxniska tényleg nem tudok mit mondani, most akkor hogy kezdje az ember újra felépíteni azt amit elloptak tőle?! Azzal a tudattal, hogy majd jönnek legközelebb is?

faxniska 2008.04.09. 12:36:39

pityi,
ha te ugyanazon dolgokat megtennéd, amit ők, akkor te egy elvetemült aljas gazember lennél. S meggyógyitanának pár tizév kényszerüdüléssel.

Te ezért sem teszed meg azt amit ők már sportból űznek.

faxniska 2008.04.09. 12:39:29

"Faxniska tényleg nem tudok mit mondani, most akkor hogy kezdje az ember újra felépíteni azt amit elloptak tőle?! Azzal a tudattal, hogy majd jönnek legközelebb is?"

Peppo, pont ezekkel a gondolatokkal maradtam utána egyedül a felforgatott lakásban...bizIsten, nincs semmihez sem kedvem...

szétverni a fejüket...talán ahhoz lenne...

faxniska 2008.04.09. 12:40:23

nagy dühitőbb, mint a tehetetlen düh...

faxniska 2008.04.09. 12:46:33

Ahogy visszaolvasom a blogot, egy dolog szemet szúr.

A témának két tábora alakult ki.

Azok, akiket zavar a cigányok jelenléte az életterükben, és azokból akiket nem.

Ám ami nagyon szembetűnő, az az arány...

szopaul · http://szopol.blog.hu 2008.04.09. 13:14:25

Hát srácok, nem hiszem, hogy megértettétek a poszt valódi mondanivalóját. Egyáltalán nem arról ír, hogy szeretni kell a cigányokat vagy nem. Itt szerintem a lényeg az, hogy nincs kimondva a hivatalos szervek részéről, hogy nem kellenek a semmirekellő emberek. Ha ezt kimondaná mondjuk a polgármester úr, akkor rögtön rasszistának bélyegeznék. Pedig hát ezzel az egyébként minden minőségi normát nélkülöző úgynevezett fejlesztéssel gyakorlatilag kitelepítik a kerület bizonyos részeiből a rómaiakat. Ezzel lehet kaszálni is, és meg is oldódik ez kellemetlen probléma. Szerintem pedig a cigánykérdésben a roma közösségek vezetőinek kellene lépni. Mondjuk rendet tarthatnának az övéik között. Ha kilopja egy cigó a kocsidból a rádiót, akkor legyen szíves a saját vezetője megértetni vele, hogy minden elkövetett bűncselekménnyel csak erősíti a saját és cigánytársai kirekesztését. Volt aza a plakát, amikor egy lehajtoot fejű baseball sapkás romagyerek volt a képen és valami ilyesmi szöveg volt aláírva: "Magyarországon minden második roma fiatal szégyelli a származását. Ön tehet róla?" Én mint nem cigány kikérem magamnak. Az a roma tehet róla, aki ellopja a bejáratunk elöl a babakocsit és a bringámat. Ez meg is történt. Szerintem olvassátok el mégegyszer a posztot. Mondjuk a sorok között.

baobab 2008.04.09. 13:16:22

... 2007-ben még semmi galibám nem volt a cigányokkal... aztán megrövidítettek 25ezer forinttal.

(röviden: fehér ember /havernőm, már nem az/ albérelt tőlem, segíteni akartam neki, mert keserű élete van, bepasizott /cigány/, soha nem időben fizettek /átlag 1 hónapos késés/, felmondtam nekik, aztán megfenyegettek, hogy hogy merészelem őket kirakni (???), nem fizették ki az említett összeget, időnként még fenyeget telefonon... miért is? mert volt hol lakniuk? mert fincsi meleg volt télen a szobában? sorolhatnám... jah, azonnal összehoztak egy bébit, mostanában fog megszületni.)

naív voltam! tanulópénzt befizettem!

VIII. kerületi lakos vagyok.

Kampfer 2008.04.09. 13:31:31

Szopaul!!!

Soraidban ott az igazság! Arra a plakátra emléxem, de annak már jónéhány éve, nem? Nem mostanság volt...! Akkor is azt gondoltam, hogy annak a fejét kellene járdaszegélyber rúgni, aki ezt így ilyen formában és szöveggel agresszíven a jónép arcába tolta!!!
Kampfer

AI 2008.04.09. 13:38:53

Öööööö, megfigyeltétek, hogy akármilyen sz@r post kikerül a címlapra, ha cigányozik/zsodózik (jó eséllyel sok olvasó/komment lesz)?
Wehhhehehe, mindent az üzletért :-)

Peppone Botazzi 2008.04.09. 14:00:36

szopaul: amit mondasz azért nem működik mert a cigó önkormányzat is cigók vannak. (spanyolviasz :D)
Egy választás van mindig ahol bunyó és késelés szokott lenne. Kitaláljátok melyik az?
Ott is ezek a tetvek ülnek, csak még maffiózók is...Aztoktól fölösleges bármit is várni, hiszen abból élnek, hogy ott ülnek és tudják mondogatni, hogy "hadecsakazémecigányokvagyunk csókolom a kezsit lábát"

statisztika 2008.04.09. 14:36:51

jól tudom, hogy Magyaroszág lakosságának száma 10.000.000, ebből 190.000 a cigány?

statisztika 2008.04.09. 14:37:53

+r

Magyarország

Kampfer 2008.04.09. 14:37:53

AI!

Megfigyelted már, hogy azon a poszton van sok komment, amely szélesebb tömegeket érintő kérdéseket tárgyal? Az olyan poszt, ami senkit sem érdekel, kommenteket sem vonz.
Egyébként pedig mind a cigánykérdés, mind pedig a zsidókérdés azért generál ennyi posztot, mert a hivatalos politika nem vesz tudomást róla, démonizál és indulatokat generál saját érdekei szerint, miközben a lakosság jelentős részét foglalkoztatják és érdeklik ezek a kérdések, illetve szembesülni kénytelen velük!
Mivel ezekkel a problémákkal kapcsolatban senki nem foglal el konkrét hivatalos álláspontot (leszámítva a szalonpolitizálást folytató álszent megnyilatkozásokat ugye), így az ilyen posztokon találkozhat az egyszerű olvasó a valós véleményekkel! S ezek nyilván eltérőek, egy részük radikálisabb és ellentétes a hivatalos állásponttal, épp ezért könnyű lerasszistázni vagy lenácizni (fletó terminológia szerint lefasisztázni). S mivek leginkább ezeken a posztokon olvasni ilyen véleményeket, így a hivatalos politikának az a lehetősége is megvan, hogy démonizáljon, megbélyegezzen és kisebbségként definiáljon mindenkit, aki hasonló véleményen van. De beszélhetünk a pontyhorgászatról is! Az pl. engem kifejezetten érdekel!
Üdv!
Kampfer

faxniska 2008.04.09. 14:51:13

statisztika, ez hasisztika.

forrás?

Kampfer 2008.04.09. 14:51:47

AI!

Ez minden bizonnyal azért van, mert mind a cigánykérdés, mind a zsidókérdés olyan probléma, ami elég széles tömegeket érint és foglalkoztat. Továbbá a hivatalos magyar politika ezeket e problémákat megpróbálja démonizálni, demagóg módon a saját pillanatnyi érdekeinek megfelelően felhasználni, miközben a valós társadalmi problémákat sem megoldani, sem megérteni nem akarják! Nem lehet róla sem beszélni, sem a valós problémákra ráutalni, mert azonnal farkast kiáltanak és lenáciznak (vagy lefasisztáznak a fletóféle terminológia szerint)! Az ilyen kérdések felvetőire megbélyegzés, fenyegetés és a ballib sajtó fröcsögése vár! A cigánykérdés mindenképp olyan kérdés, amely ma már a mindennapjainkat érinti, hihetetlen erős (most még) szunnyadó indulatokat és gyűlöletet rejt, s a politikának nincs válasza a társadalom által felvetett kérdésekre és követelésekre! A zsidókérdés pedig ehhez annyiban kapcsolódik, hogy (a történelmi vonatkozásoktól eltekintve) a mia politikai elit egy részének ténykedése s az ő zsidó kötődésük már alapesetben is ellentéteket szül, ha nem is beszélünk a zsidók gazdaságban, pénzvilágban és főleg a médiában betöltött szerepéről! Neveket nyilván nem kell írni, szinte mindenki tudja kikről van szó s mely médiáról. Ezeken a posztokon megjelennek a valós vélemények, s ezek egy része ugye radikálisabb és ellentétes a hivatalos politika véleményével... Emiatt azután valóságtartalmától teljesen függetlenül zsigerből lerasszistázzák, lenácizzák mindazokat, akik csak felvetik ezeket a problémákat! Szerintem ezek alapján érthető, miért vonz ez a kérdés a szokottnál több kommentet. Üdv!
Kampfer

Kampfer 2008.04.09. 14:53:41

Bocs, kétszer ment a válasz... Újra kellett fogalmazni, mert megszakadt a kapcsolat... De ezek szerint mégis elküldte. De a lényeg remélem átment... :) Na mindegy...
Üdv!
Kampfer

statisztika 2008.04.09. 14:53:53

faxnista!

KSH-ból

www.nepszamlalas.hu/hun/kotetek/04/tartalom.html


hülyeséget írtam volna?

szopaul · http://szopol.blog.hu 2008.04.09. 14:54:27

statisztika!

700.000 a helyes szám

szopaul · http://szopol.blog.hu 2008.04.09. 14:56:08

Tegnap hallottam a rádióban :)

statisztika 2008.04.09. 15:01:21

népszámlálás 2001-ben volt, ez igaz!
7 év alatt ekkorát szaporodtak?

azt hittem csak 2%-a a lakosságnak... de nem!

asdf 2008.04.09. 15:14:05

jó lesz az 1 milliónak is az a 700 e, és akkor lehet hogy még keveset is mondtam.
Én egy olyan városban lakom ahol a lakosság fele roma (a város kb 6e fős). Na most az 1-2 évvel ezelőtti összeiráson 13 fő vallotta magát hivatalosan romának...
és gyanitom hogy máshol sincs ez másképp.
persze ha a kérdés azt lett volna hogy amennyiben roma kap x ezer ft segélyt, gyanitom hogy "némileg" nőtt volna a magát romának valló személyek száma

faxniska 2008.04.09. 15:27:09

Statisztika, lehet hogy nem tévedsz. Ha belegondolunk, hogy hogyan is működik egy népszámlálás.

De az igazságot, mindannyian látjuk, mitöbb érezzük!!!

Vagyis az a 190 ezer igen karcsú szám.

statisztika 2008.04.09. 15:27:48

nekem francia haverjaim mesélnek mindig a szinesesebb nemvalódifranciákról, hogy balhéznak... azt mondják, hogy jól meg kell pofozni őket és akkor megnormálisodnak... szóal, ott vannak pofozkodások... és jó nagy hülyének néz minket, hogy mi nem így intézzük el, hanem csak adjuk, adjuk, adjuk a segélyeket és elnézzük, hogy lopnak és vandálkodnak.

faxniska 2008.04.09. 15:29:55

Lassan elköszönök tőletek és megyek "haza". Már előre rettegek a látványtól. Holnap pedig megyek a rendőrségre. De jó nekem...

statisztika 2008.04.09. 15:47:36

faxnista!

az ajtódat tönkre is tették? vagy hívhattál lakatost :) is?


+info: ÉN ISMEREK 2 ADÓFIZETŐ CIGÁNYT, NAGYON RENDESEK!

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.04.09. 16:29:46

kampfer: te is horgaszol vazze... :) Merre? Poker esetleg? :)

Kampfer 2008.04.09. 18:17:03

Dinin! :)

Üdv!

Hááát, alföldi kötődésű gyerek volnék, így Kunsági, DVCS, Fűzvölgyi régebben. De tavaly Somogyban is voltunk apámmal, régebben Tihany belső... Poker nem játszik, darts és biliárd igen! :)
Üdv!
Kampfer

blavitsky 2008.04.09. 19:13:11

Mindenki fasisztoid? En "8-ban" eltem evekig, es csak a ciganyokkal nem volt bajom. Sot. Szinte csak ciganyok laktak korulottem, es soha semmi gond nem volt. Mellesleg a pentek esti reszeg magyar, feherboru bagazzsal mar annal inkabb.

Nem szeretnem allitani, hogy egy cigany sem bunozo, de ne tessek ma' hulyenek lenni. Nem csak ok bunoznek.

arch 2008.04.09. 19:19:32

"nem tünt volna fel a fidesz ugyanugy komcsi eszméket vall, és annak idején ők sem tettek semmit a cigányok ellen, csak tömték őket családipótlékkel.
"

Fenéket csillagom. A fidesz kötötte iskolalátogatáshoz a családi pótlékot, libbanték törölték el. Ez jó lépés lett volna elsőnek.

arch 2008.04.09. 19:25:04

"Nem szeretnem allitani, hogy egy cigany sem bunozo, de ne tessek ma' hulyenek lenni. Nem csak ok bunoznek. "

Senki nem állította, hogy csak ők bűnöznek. Mindössze alaposan felülreprezentáltak a bűnözésben, azaz egy szembejövő cigány nagyobb eséllyel bűnöző, mint egy szembejövő fehér.

Ebben az esetben az ember egyetlen logikus dolgot tehet, hogy saját kockázatát csökkentse: bizalmatlanabb a cigánnyal szemben. Nem veszi fel dolgozni, nem akarja szomszédnak, satöbbi. Ez nem fasizmus, ez logika.

WMKAG 2008.04.09. 22:15:20

"A cigánykérdést csak karhatalommal lehet megoldani."
süti beállítások módosítása